Strategi Personal Branding Rama Datau Sebagai Entrepreneur Melalui Media Sosial Instagram @Ramadatau

About Us

LSPR (London School of Public Relations) is a private educational institution based in Indonesia, primarily focused on communication, public relations, and related fields. An "institutional repository" typically refers to a digital collection of an institution's scholarly and creative output, including research papers, theses, publications, and other academic materials.If LSPR has established an institutional repository, it would serve as a platform to showcase and preserve the intellectual work of the institution's students, faculty, and researchers. This repository could be used to centralize.

"It's a space where ideas flourish."

Puspita, Desta Arya (2022) Strategi Personal Branding Rama Datau Sebagai Entrepreneur Melalui Media Sosial Instagram @Ramadatau. PGP-Thesis thesis, LSPR Communication and Business Institute.

Full text not available from this repository.

Abstract

Penelitian dengan judul Strategi Personal Branding Rama Datau sebagai Entrepreneur melalui Media Sosial Instagram @ramadatau ini bertujuan untuk mengungkap strategi personal branding yang digunakan Rama Datau sebagai entrepreneur melalui media sosial Instagram. Model yang digunakan dalam penelitian ini adalah model konstruktivis, metode penelitian yang digunakan adalah penelitian deskriptif kualitatif. Teknik pengumpulan data yang digunakan adalah wawancara, observasi, screenshot dan dokumen pendukung lainnya. Peneliti menggunakan Teori Tiga Dimensi Konsep Diri dari Calhoun dan Acocella (1995) dalam Gufron & Risnawita (2012) dan Konsep Tiga Elemen Utama Personal Branding dan Konsep Delapan Hukum Pembentukan Personal Branding milik Montoya & Vandehey dalam Haroen (2014).

Item Type: Thesis (PGP-Thesis)
Subjects: H Social Sciences > HT Communities. Classes. Races
Divisions: POSTGRADUATE PROGRAMME > Business & Communication Management
Depositing User: Ms Kartika S
Date Deposited: 29 Dec 2023 07:03
Last Modified: 29 Dec 2023 07:03
URI: http://repository.lspr.ac.id/id/eprint/1363

Actions (login required)

View Item
View Item